RSS

lørdag den 15. december 2012

Spellbinders julerose

Spellbinders har lavet den flotteste julerose die. Min julerose har jeg limet på en klemme, men den kan bruges til alverdens andre juleprojekter: kort, gaver, dekorationer, æsker osv.
 
 
Her er klemmen med julerosen sat på en gavepose. Men lige nu pynter den faktisk i mit scrapværelse ved at være sat fast på en tidsskriftholder.


Jeg har sværtet min rose i kanten og givet den lidt bling. På bladene har jeg slebet med sandpapir på det prægede mønster.


Husk, at der er 15% på Hero Arts og Lawn Fawn stempler i denne weekend.

Og husk også at sende et hjemmelavet julekort til Linda inden 23. december, så du kan deltage i konkurrencen om en lækker scrap-gave!

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .