RSS

tirsdag den 27. november 2012

Mit yndlings værktøj




Første yndling er min nye tape gun, ikke nok med den er lyserød er den også fantastisk. Den er nem at betjene og så kan den nemt gå helt ud til kanten.
Næste yndlings er min skæremaskine. Den skærer fantastisk, og er nem at betjene og nem at ha i tasken når man skal til crop + jeg har skåret rigtig meget med samme kniv - normalt slider jeg knivene rigtig hurtigt.
Sidste yndlings er min glossy, jeg køber altid de små flasker for så får jeg den brugt inden den er tørret til. Glossy´en bruger jeg både til at lime med OG oven på ting, foreksempel til 3D effekt og en blank overflade :)
 
Hvad er dine yndlings værktøj ??


0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .