RSS

onsdag den 27. juni 2012

Little star - layout med Fancy Pants

Fancy Pants serien Childish Things passer perfekt til forår-, sommer, børn- og babylayouts. Da jeg så papiret med sangtekst til "Twinkle, twinkle little star" fik jeg en ide til at scrappe et baby layout.


Her er det specifikke papir jeg har brugt fra serien:
Fancy Pants - Childish Things - Recorder Fancy Pants - Childish Things - Buddy
Fancy Pants - Childish Things - Imagination Fancy Pants - Childish Things - Snacktime

Baggrunden har jeg stemplet med de nye stjerne-stempler fra Pergamano. Titlen, som er inspireret af sangen fra det ene ark papir, er gule skum-Thickers.


Jeg har pyntet med nogle søde stjerne-knapper fra butikken og udskåret polaroid rammer i forskellige størrelser og påsat dem over foto og papir med 3D klæbepuder.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .