RSS

torsdag den 15. marts 2012

Elegant kort med Tapestry stempler

Jeg har leget lidt mere med Tapestry stemplerne. Jeg har fundet min inspiration til kortet på Pinterest (det nederste af bilederne), som så mange andre scrappere gør i øjeblikket. Hvis du ikke kender Pinterest, så tag lidt tid og se dig omkring. Det er en fantastisk kilde til inspiration.

Jeg har brugt et råhvidt kort som base og gult papir fra Echo Park Style Essentials sættet for at gi' det lidt farve.

Jeg stemplede først blomster midt på kortet, og derefter blade.



Så tog jeg en udstandset cirkel og tegnede rundt om den. Inden i cirklen har jeg sat en lidt mindre cirkel, som jeg har lavet med et af mine yndlings MS punches Starburst (1" rund med små takker i kanten).


Jeg afsluttede kortet med at stemple "Held og lykke" på hvidt karton og klistre på kortet som et hvidt banner og lime en gul knap i en af cirklerne.



Og når nu jeg var igang, lavede jeg nogle extra kort med forskellig tekst/stempler og farver.






0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .