RSS

lørdag den 5. november 2011

Ugle tag

Et sidste kort fra mig i denne omgang. En stor tag lavet med die fra Tim Holtz og med ugle stempel, den øverte del af kortet er blevet tør embossed med en die fra Cuttlebug.


Jeg har brugt papir fra Echo Park, elsker bare deres serier, her er brugt papir fra en 6x6 paper pad Holly Jolly Christmas, lækre og friske farver, som jeg har kombineret med en mørk rød.


Igen har jeg stemplet uglen og klippet ud, jeg har limet sammen med glossy, den er perfekt til de små dele, klæber godt og tører hurtigt. Jeg har sværtet alle delene i kanten med disress ink pad i farven Walnut Stain.


Snefnug lavet med Martha Stewart punch, det har fået en gang glossy og lidt glimmer, i midten en knap med scrappers flos og en meget lille tag, hvorpå jeg har limet et lille hjerte også lavet med en punch fra Martha Stewart.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .