Til scrapper's fødselsdag var der prøver på mist og skabeloner, og blev faktisk lidt bidt af det. så sammen med linda's børn lege jeg max og nu fik jeg så ogdå brugt noget af det til disse 2 kort. Stjerner er fed dies som pt er på tilbud også
torsdag den 3. april 2014
Madam blå
I dag vil jeg lige vise et par billeder af skabelon nr 121, Madam blå.
Og til kaffe hører jo en småkage, og de er begge med på skabelonen.
fredag den 28. marts 2014
Konfirmand
Kortet i dag er konfirmations - det nærmer sig jo ;-) motor cyklen er fra hero arts og er på tilbud i butikken/shoppen. Har stemplet med rød, og en bling i hjulene. Pilene er en dies, et stykke tape og det hele sat på lidt lag på lag.
Rigtig god fredag til alle
mandag den 24. marts 2014
Skabelon nr 120
Så er jeg her med billede af den nyeste skabelon, en bog.
Jeg har dekoreret den som konfirmandkort, da dette jo er ved at være tiden. Men den kunne jo også laves til en barnedåb eller til studenten.
lørdag den 22. marts 2014
Turen går til stranden
Dagens layout er lavet med en ældre Studio Calico 6x6 blok fra butikken for at vise en nem måde at bruge disse blokke til et layout. Rester kan også sagtens bruges. Jeg har skåret strimler af papir i forskellig bredde og dækket mit papir med dem, så papiret kunne ses udenom mine to 10x15 fotos.
Jeg har brugt dette stempel til min undertitel. Siden er pyntet med lidt stickers og flair button fra gemmerne, som passede fint i farverne!
Jeg har brugt dette stempel til min undertitel. Siden er pyntet med lidt stickers og flair button fra gemmerne, som passede fint i farverne!
tirsdag den 11. marts 2014
Skildpadde
Så er der igen et par nye skabeloner. Skildpadden her er lavet i ensfarvet grønt og brun karton, der blev lidt mange dele, og jeg syntes selv den var lidt svær at få til at passe, derfor lavede jeg den såninger af delene kom til at overlappe hinanden.
fredag den 28. februar 2014
Mere chokolade
Ja, her er lidt mere chokolade, men denne gang er det ikke en plade, men en omgang m & m's
Jeg var alle mine dies og stempler igennem for at finde et lille m der passede dertil, men jeg fandt ikke et der passede, i hvert fald ikke af dem i løs pakning, derfor måtte et af mine stempler lade livet, og blev klippet i stykker (tillykke med svendenrevet). Jeg har stemplet med hvid, og givet dem et tyndt lag glossy. Kortet måler 6x11 cm.
Abonner på:
Opslag (Atom)












