RSS

torsdag den 24. november 2011

Skabelon-Gine



Så er der endnu en skabelon i butikken, og her skulle der være rig mulighed for at udfolde sig i alle stilarter.
Sammen med skabelonen til ginen følger 2 forskellige kjoler, men disse kan jo varieres i uendelighed. Til denne har jeg brugt skabelonen med skulderstropper, klippet lidt af længden og klippet et aflangt stykke jeg har foldet et par gange, inden jeg satte det under kjolen. Papiret er fra Authentique juleserie.



Foroven på kjolen har jeg brugt 2 stykker bånd, det samme bånd har jeg brugt i bunden af kjolen.
Den lille prismærkat blev sat på med sikkerhedsnål, og fik et lille guldhjerte med Crackle Accent ovenpå. Halskæden er syet fast ude i siden, så den hænger løs.



Oven på båndet har jeg sat en sommerfugl, den er lavet med en ny punch, der kan punche sommerfuglen ud i 3 forskellige: en der er hel, en med få huller og en som den der sidder øverst her med hulmønster. Jeg har lavet alle 3, sat dem oven i hinanden og givet den øverste Crackle Accent.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .