RSS

mandag den 21. november 2011

3 små tags

Så er det blevet min uge på bloggen igen, og jeg vil starte med at vise jer 3 små tags jeg har lavet med denne die fra Marianne Design, her følger både en die til selv tag'en samt dies til 8 forskellige små knapper med.


Til den første tag har jeg brugt et lille stykke tyl bånd, klippet til i en lille kvadrat, ovenpå en kvadrat og et hjerte, begge lavet i papir fra Echo Park Holly Jolly Christsmas paper pad.
Alle dele er sværtet i kanten med Distress Ink pad i walnut stain.
Det lille hjerte har jeg syet på, og til slut har jeg lavet en lille knap i samme papir, givet den lidt glossy og glimmer, da den var tør bandt jeg et lille stykke snor i.



Til tag nr 2 har jeg igen klippet 2 små kvadrater, denne gang i papir fra Echo Park Season's Greatings paper pad. Jeg har sværtet alle kanter, og syet rundt i kanten af den største, igen har jeg brugt et stykke tyl bånd, jeg har klippet et aflangt stykke og rynket det sammen med en lille tråd, så det fik en blomster lignenede facon, limede det på med min limpistol, og i midten limede jeg en klar knap, inden da havde jeg under den klare knap, limet 2 knap papir knapper i forskellig str, lavet med dies fra sættet.
Jeg bandt en lille snor igennem knappen og bandt en lille plast tag derved, på denne er limet et lille hjerte fast, lavet med Martha Stewart punch.



Til den sidste tag har jeg igen klippet en kvadrat, denne gang i julepapiret fra Imaginisce, det store N er lavet med alfabet die fra Sizzix: Go Go Boots, hvor jeg har syet oveni.
Noel er skrevet med denne lækre dymo, hvortil der følger hele 3 alfabet.
Til sidst fik ciklerne på papiret lidt glimmer lim.


0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .