RSS

tirsdag den 22. november 2011

Mini kort med stempeltryk


Jeg har været ved at lege lidt med nogle af de nye stempler fra butikken, og selvom temaet på stemplerne var noget andet, blev jeg lidt juleinspireret, og har derfor forsøgt mig med et par julekort.


Til det første kort har jeg brugt grenen fra stemplerne her, jeg har tegnet en cirkel først til at stemple efter, og stemplet med 2 forskellige brune farver cats eye, dryssede med klar embossing pulver på hele motivet, så alle grene blev blanke. Derefter lagde jeg glossy på nogle af grenene og dryssede med Diamond Dust som giver et sneagtigt udseende, jeg har limet små røde perler og en rød sløjfe på.



Til den anden krans har vjeg brugt grenen fra stempelsættet her, igen har jeg tegnet en cirkel til at stemple efter og stemplet med forskellige grønne cats eye, den fik også embossing pulver og derefter glossy og Diamond Dust. En lille sløjfe og et laksejl i midten, samt et par rhinsten rundt omkring på kransen.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .