RSS

torsdag den 10. januar 2013

Kort til manden


Til herren har jeg lavet dette kort, og fået brugt min mini dies fra Tim H. Syntes de små dies er fantastiske, dog minus at man skal ha en "bakke" for at bruge dem i big shot :-)
Har igen igen brugt craft som bassis, papiret fra den skønne serie fra MME Lost and found, lækker lækker papir serie i skøn kvalitet. Har brugt lidt af samme skitse som til fødselsdag´s kortet til Q, og igen har jeg tegnet med sort stiplet linjer som jeg syntes giver ekstra og især til bilen, jeg har igen brugt snor i sort også :-)

Scrapper holder fødselsdag´s scrap, ses vi ? Hvis ikke du er tilmeldt kan det sagtens nåes endnu HER  

Rigtig god torsdag til dig :-)

1 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot kort i dejlige papirer.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .