RSS

onsdag den 9. januar 2013

Indbydelse


Jeg har været igang med at lave indbydelser til Johan´s fødselsdag, og syntes dette stempel perfekt til en fodbold dreng :-)
Tagén har jeg home made, skåret 9 cm bred og 1 5cm høj. kanterne har jeg lavet ved at måle 2 x 2 cm og klippe hjørnet af. Jeg har har brugt stempel fra denne fantastiske pakke - helt sikkert de også skal i brug til konfirmation :-) Et stykke washi tape har den fået, og Indbydelse er scrapper eget. jeg har brugt min tang til at lave hul og i samme kasse er der en stak eylet, men der findes jo et hav af forskellige bla. disse  og har sat sådan en i også. Til sidst et stykke snor

Rigtig god dag fra Heidi

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super fint drenge tag.

KFE Design sagde ...

Det stempel er da alle tiders, når der skal laves noget til en aktiv dreng.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .