RSS

lørdag den 17. marts 2012

Index til stempler

Jeg har udvidet min organisering af Scrapper-stempler til nu også at inkludere index, så jeg lettere kan finde det stempel jeg søger.

Jeg har udstandset cirkler og lavet et hul næsten i midten. Ikke præcis i midten, for jeg ville sikre mig at min tekst var placeret, så jeg altid kunne se den. Hvis hullet er præcis i midten vil index-cirklen dreje rundt, så du ikke har styr på hvor teksten står. Hvis dit hul er lidt over midten vil den 'tunge' del af cirklen altid være i bunden, og du kan placere din index-tekst derover. Håber det gir' mening!


1 kommentarer:

Thanni sagde ...

Det giver meget fint mening - og en super idé som jeg da vist lige adopterer. Har nemlig også mine Scrapper stempler (og andre af de små stempler) på en stor ring, så det her er kommer lige tilpas.
Tak for idéen :)

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .