RSS

tirsdag den 20. marts 2012

En lille gavepose..

Har været ved at lave lidt forskellige poser til gaver :) Jeg har "tegnet" med memento på stempel, og stemplet på "poserne". Har brugt spellbinders til at lave vinduet med. Vi lavede dem til scrapper`s fødselsdag og jeg lavede dem i Ejsing og hold da op SÅ mange flotte gaveposer i fik lavet. Og sikke ider der kom, ang. indholdet i poserne. Selv har jeg brugt til fødselsdag - lidt karameller og penge, og der kom ider som, blomster frø, påskeæg, te osv. ja det er jo kun egen fantasi der bruges :) Fortsat rigtig god dag

2 kommentarer:

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

rigtig flot. Hobbytavlen.dk

KFE Design sagde ...

Gaveposer med kik til indholdet er da en rigtig god ide og noget man vist altid kan bruge. Jeg er lige kommet hjem efter at have været i både Tiger og Søstrene Grene, hvor jeg fik købt ting,der lige ville kunne passe i sådanne poser.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .