RSS

lørdag den 3. september 2011

Cigar

Så er der endnu en ny skabelon.



Til Cigaren her startede jeg med at rive et stykke karton i de to kanter, så det passede ovenpå cigaren, sværtede kanterne godt og lagde et helt stykke nedenunder, hvorefter jeg klippede cigaren ud, det ekstra lag ovenpå skal give virkningen af at cigaren er rullet.
Hele cigaren blev sværtet i kanten, limet på et stykke hvidt karton og syet i kanten.


Til den nederte del af mavebæltet, den i guld, har jeg brugt en spellbinder die Label Twenty-One (der følger mavebælte med på skabelonen- men da pladsen var trang er skabelonen kun halv).
Da guld delen blev lidt for bred, skar jeg et par cm af i midten, lavede en bred rød karton bort og lagde ovenpå og derefter en guld bort lavet med spelbinder die fra Fanciful Holiday sættet.
Jeg har også brugt et par runde og en blomster die og til sidst et stempel.

Bladene er færdige, men blomsterne er lavet med retro flower punch, de har fået lidt glitter paint fra Tattered Angel, farve Hay Ride, som indeholder lidt guld glimmer.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .