RSS

mandag den 29. august 2011

Hestesko

Så er det blvet min uge på bloggen, og jeg vil starte med at vise den seneste skabelon, den er måske ikke ny for jer alle, da den allerede har været i butikken i 14 dage.

 Skabelonen er let og enkel at klippe ud, da der kun er en del.

Jeg har valgt at lave kort til et brudepar, men det kunne jo også være et Held & Lykke, eller måske et kort til en heste pige.


Jeg har klippet hesteskoen i guldkarton, stemplet med blomst fra Oktober Afternoons 5 & Dime sæt, som jeg har guldembossed. Tekststemplet er også guld embossed.


Roserne er klippet af et rundt stykke karton, rullet og limet samen med limpistol, de små blade lavet med Martha Stewart punch, og de små hvide blomster med retro flower punch.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .