RSS

torsdag den 22. maj 2014

Papir strimler.

Her lidt inspiration til et kort med ene papir strimler. Jeg har brugt strimler af forskelligt materiale papir, kork og træ finer. Og så er jeg desværre kommet til ag bruge et alfabet som IKKE er i scrappers butik (undskyld), det er fra QK men husker desværre ikke navnet (som ikke står derpå).



Dette jeg tror jeg ikke jeg har fået vist, her har jeg brugt papir med påtrykt træstruktur, fra en super lækker blok, med flere forskellige træsorter. Jeg har brugt en spellbinder til at skære cirklen væk og har derefter stemplet på drt hvide.



2 kommentarer:

Heidibirte sagde ...

Super flotte enkle kort. Hvad hedder den papirblok med træsorterne på?

Carolina sagde ...

Hvor er de fine :-)

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .