RSS

tirsdag den 28. august 2012

Note to Self mini-album (med opskriftsbog)

Et lille album til minde om den dag jeg var super-mom, og tog i Valbyparken til middelalderfest med to 5-årige og en nyfødt! Heldigvis gik det godt, og vi havde en skøn dag...

















Dette mini album er lavet af en opskriftsbog fra et supermarked. Størrelsen var perfekt til 15x15 fotos og i kraftig karton! Jeg gemmer altid den slags 'reklame', som har scrap-potentiale.



 
Og her er jeg begyndt at lime mine fotos ind på siderne:



Jeg har udelukkende brugt Echo Park's Note to self collection kit. Alle mønsterpapirer er skåret ud i 15x15cm og pyntet med klistermærker, journaling card og borders fra kittet.

Mine fotos er fremkaldt hos foto.com i 15x15 med hvid kant. Det er blevet mit yndlingsformat til mini albums i øjeblikket, og fungerer også særdeles godt med 6x6 papirblokke.

3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hold da op en lækker bog.

Karina Bunkenborg sagde ...

Hæ hæ ja det var noget af et sats! Sikke et flot album der kom ud af det!

Dortesjs sagde ...

super fin ide med de reklamer og søde kort du laver

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .