RSS

torsdag den 5. april 2012

Klar til konfirmation

I mangel af færdiglavede konfirmationskort, vil jeg i stedet for vise nogle af de ting jeg har tænkt mig at bruge til at lave mine kort.

Først de nye Spellbinders kors (som også vil være perfekt til andre kirkelige begivenheder)

Spellbinders - S5093 - Crosses

Og så er der jo alle Scrapper's stempler. Her er et par stykker med 'konfirmand', som er tilpasset 2012:

Stamps 400 - Konfirmand 2012

Stamps 399 - Årets konfirmand 2012

og universelle stempler med 'konfirmation':

Konfirmation

Konfirmation 01 - tekst

Stamps 401 - Konfirmation

Jeg håber snart at få lavet mine kort færdige - og satser på at konfirmationssæsonen varer hele april og maj :-). Barsler også med en ide til en sangskjuler, som jeg håber at få lavet færdig i tide til at gi' lidt inspiration.

Fortsat god påske!

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .