RSS

lørdag den 11. februar 2012

Mere konfirmation OG FRI FRAGT..

 
 

Eller næsten fri fragt, Linda fejre i shoppen hun har fået dankort, og der er fri fragt ved køb over 200 i weekenden :)
Har lavet 2 konfirmations kort mere - eller ihvertefeld et indbydelse kort :)Har brugt det nye lækker store bragrunds stemplet, embosset i lilla og det andet lime. Har brugt spellbinders stjerne og labels 4. det grønne - drenge, har jeg sat en stjerne i sort under den grønne som jeg har sværte og stemplet med det nye konfirmations stempel. Det lilla - pige, har jeg stemplet i kanten med de små træ stempler og igen brugt et af de nye lækker tekst stempler Farven på stemplerne er mine memento makers

Håber du fik lidt ider :)- i morgen kommer jeg med det sidste konfirmation for denne uge
Posted by Picasa

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .