RSS

onsdag den 14. december 2011

Flere kjoler

Har lige et par kort mere, lavet med gine-skabelonen jeg gerne vil vise jer.

Håber ikke i har glemt konkurrencen !!!

Kjolen er lavet i papir fra Bo Bunny, paper pad- Blitzen Collection.
Jeg har brugt et lille brunt bånd til at lave stropper på kjolen.

Et bredt stykke blonde bånd midt på kjolen, hvorpå jeg har sat en stor brun blomst, og nogle sommerfugle, de små er lavet med Martha Stewart punch og den store er lavet med punch fra EK.


Til denne kjole har jeg brugt sort ensfarvet karton, som jeg har embosset. Det har fået en gang glimmer paint i farven Hay Ride, som er lidt brunlig, men på det sorte gav det denne lidt grønlige farve.
Guldornamenterne på kjolen er lavet med en spellbinder die fra sættet Fanciful Holiday, de er skåret ud i tynd guld papir og har fået et lag glossy.

Da blomster blade og kjole er samme farve er det lidt svært at se alle dele på billedet. jeg har brugt grøn tyl bånd i bunden, og limet små retro flower ovenpå, samt et par blade og en hjemmelavet rose.

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .