RSS

fredag den 14. oktober 2011

Halloween

Heidi har jo en lille konkurrence igang med nogle Halloween kort, så her er lidt mere inspiration fra mig.


Til kortet har jeg lavet 9 små firkanter ved hjælp af en spellbinder, i ensfarvet karton og papir fra Crate Papers Toy Box serie.
Den lille edderkop er et stempel fra en ældre stempelpakke fra Inkadinkado, teksten er lavet med Tim Holtz die Typeset.


Den lille tag er lavet med Martha Stewart punch og ligeledes er det edderkoppe spind der sidder derpå.
Igen har jeg brugt voks, denne gang i sort, jeg har dryppet lidt tilfældigt på kortet, og i stedet for at bruge et segl har jeg i en stor klat voks sat en knap med en sløjfe.

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super flot.

Heidi sagde ...

er vild med det og tak for fiffet med kanppen ;)

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .