RSS

mandag den 24. oktober 2011

Græskar tid..

 

Har lavet et Donna kort - græskaren. Jeg har brugt det som fødselsdag´s kort. Tekst stemplet er scrapper.dk eget, og under det har jeg brugt min nye spellbinders - love it, nok mest fordi den er med stjerner ;) Lidt bånd og bling - også fra scrapper.dk

Jeg offentlig gører vinderen af Halloween konkurencen på fredag - de er simpelhen fantastisk de kort der er kommet - se dem under halloween konkurrencen indlæget

Vi ses lige snart igen med mere halloween ;)
Posted by Picasa

1 kommentarer:

Trine sagde ...

Utroligt! Kominationene af to Heidi favoritter - Stjerner OG Halloween. Hvor er det herligt! Det er også en rigtig flot spellbinder. Jeg har ikke set den før. Ligesom Doileys eller hvad de nu hedder ;-) Super dejligt kort, Heidi.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .