RSS

tirsdag den 20. september 2011

Engle

Og i dag får i så den anden juleskabelon som er en engel, igen har jeg blavet to stk, de har begge forskellige vinger og hår, og alle delene er på skabelonen.


Til denne engel har jeg brugt to forskellige embossing folders.


Vingerne har fået glimmer paint fra Tattered Angel i farven Hay Ride, de små stjerner er overskud fra en border punch. Øjnene er små sorte fra min hultang, der har fået lidt glossy, og på kinderne har jeg forsigtigt duppet lidt rød sværte.


Rosen er lavet af 4 retro flowers (håber jeg snart kan vise en how to) snefnug lavet med spellbinder Create A Flake Two.



Jeg har brugt en border punch i bunden af kjolen, lidt bånd og lak segl, samt nyt julestempel med smefnug.

Denne engels vinger har også fået lidt glimmer paint i farven Chandelier.

1 kommentarer:

KFE Design sagde ...

Ingen jul uden engle. Jeg vil glæde mig til at få bestilt denne skabelon, som bare er rigtig fin.

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .