RSS

søndag den 12. juni 2011

MME




Har lavet et par kort med papiret fra MME - det skønne ved MME er, at hele serien passer sammen og ikke mindst stjerne papiret :)Serie kan fået i scrapper`s shop her Har også brugt floss, som fåes i poser med flere farver - de findes i butikken og vil få Linda til at ligge dem i shoppen :)
Desuden har jeg brugt mit kæreste eje - hjørnepunch, en jeg er rigtig glad for. Den er nem at bruge uden for mange kræfter og så samler den affaldet, dejligt :) Har også haft gang i min Crop-a-dile, lækker sæt med eylet og alt samlet.
Stemplerne er scrapper´s egne. Sidst har jeg på det med uddannelsen, brugt lidt glimmer mist - love it :)

Rigtig god aften til Jer alle

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .